ראשי » מאמרים » אילו קורסים מקצועיים ניתן למצוא אצלנו?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

אילו קורסים מקצועיים ניתן למצוא אצלנו?







בשנים האחרונות רבו התחומים שניתן ללמוד ולצורך השגת מקצוע כך שהיום יכולים סטודנטים רבים ללמוד את התחום שמעניין אותם במסגרת קורס מקצועי ולא לעשות תואר שנמשך 4 שנים לפחות, דורש עמידה בתנאי קבלה ומצריך הרבה זמן ומאמצים שמקשים על הסטודנטים לעבוד וללמוד בו זמנית.

קורסים מקצועיים יכולים להיות פתרון מצוין גם עבור אנשים שחשים שלימודים אקדמיים לא מתאימים להם – אנשים שלא עשו פסיכומטרי או לא הצליחו בו, לא סיימו את הבגרויות, או קיבלו ציונים נמוכים בבגרויות ואינם מעוניינים לתקנם בשל סיבות אלו ואחרות. כמו כן, יש אנשים שמעוניינים ללמוד תחומים מקצועיים דוגמת מנעולנות או קוסמטיקה – שאינם נלמדים במסגרת של תואר. כיום יש מוסדות רבים שמציעים קורסים מקצועיים בתנאי קבלה נוחים וכך מנגישים את הלימודים לאנשים רבים שמעוניינים לרכוש מקצוע ולהתפרנס בכבוד.

מדוע כדאי ללמוד במכללת משלב? מגוון רחב של קורסים מקצועיים במקום אחד

אם אתם מעוניינים ללמוד במסגרת קורס מקצועי שמתרכז בפרקטיקה, הכולל הן לימודי תאוריה והן הכשרה מעשית, כך שתוכלו לקצר את זמן הלימודים בצורה ניכרת ולהכין את עצמכם לשוק העבודה –  תוכלו למצוא מגוון מוסדות לימוד שמציעים קורסים שונים; אך חשוב שתבחרו במוסד מוכר ובעל מוניטין מצוין.

בין מוסדות הלימוד האלה תוכלו למצוא את מכללת משלב שמציעה לסטודנטים מגוון נרחב של קורסים מקצועיים ברמה גבוהה כמו: לימודי חשבונאות, לימודי מסחר, ייצוא וייבוא, לימודי מנעולנות, לימודי מנהלי אחזקה בכירים, לימודים בתחום המזון, לימודים בתחומי האינסטלציה, לימודים במקצועות החשמל, לימודים בתחום האש (מצבי חירום ושמירה על בטיחות), לימודים בתחום האחזקה (עם מסלול בתחום איכות הסביבה), לימודי הנדסאים, לימודי מחשבים ותכנות, לימודים בתחום האנרגיה, (עם מסלול בתחום ההידראוליקה ומערכות כוח) ואפשרויות נוספות.

ללמוד במכללה מקצועית, ותיקה ובעלת ניסיון

לצד שפע הקורסים שהמכללה מציעה, רמת הלימודים במכללה גבוהה ביותר, המרצים נבחרו בקפידה, וכל סטודנט מקבל יחס אישי. כל הקורסים שהמכללה מציעה נמצאים תחת פיקוח המדינה ועומדים בסטנדרטים של משרד החינוך, נציבות מס ההכנסה או משרד התמ”ת– בהתאם לקורס.

נוסף על כך, המכללה כוללת שלוחות בתל אביב, בבאר שבע ובחיפה כך שניתן לבחור במוסד הקרוב אליכם ביותר ולחסוך זמן יקר. עם סיום הקורסים עוברים הסטודנטים בחינות הסמכה. הצלחה בבחינות אלו מקנה לסטודנטים המסיימים תעודה מקצועית בתחום לימודיהם. מכללת משלב הכשירה עד היום עשרות אלפי סטודנטים שיצאו לשוק העבודה, וכוחה עוד במותניה כך שמומלץ להירשם ולרכוש מקצוע שיפתח לכם הזדמנויות חדשות.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב