ראשי » מאמרים » מהו התפקיד של מנהל פרויקטים בענף הבנייה?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

מהו התפקיד של מנהל פרויקטים בענף הבנייה?







אם תחום הבנייה מדבר אליכם ואתם מעוניינים לרכוש מקצוע בענף – לדעת כיצד לתכנן פרויקטים, לחסוך כספים, לחלק את זמני העבודה ולעמוד בלו”ז; להכיר את תחום הבניה הירוקה שהפך לנושא מהותי בשנים האחרונות; ולהכיר את כל החוקים, התחזוקה והפיקוח הנחוצים כדי להרים פרויקט מוצלח – תוכלו ללמוד כל זאת במסגרת קורס ניהול פרויקטים. באמצעות הידע שתרכשו בקורס תוכלו לעבוד בתור מנהלי פרויקטים בכירים בתחום הבנייה והתשתיות ולהתחיל להשפיע על ענף הבנייה ולתרום מהידע שלכם.

 

מנהל פרויקטים בתחום הבנייה – מקצוע שדורש אחריות רבה

בימינו, כדי לעבוד בענף הבנייה וכדי להגיע לדרגה גבוהה צריך ידע בנושא מערכות אלקטרומכניות. קורס ניהול פרויקטים בכירים של בנייה ותשתיות (P.M.B) במוסד מקצועי, שמקפיד להתעדכן בנוגע לכל השינויים שחלים בתחום הבנייה, יסייע לכם לרכוש את הידע העיוני, הכלים והטכניקות ולהתנסות בשטח. כמנהלי פרויקטים בכירים בבנייה ותשתיות יהיו לכם הרבה תחומי אחריות – תצטרכו לפקח על הבנייה, לשמור על כל כללי הבטיחות ולמנוע תאונות עבודה, להימצא בשטח ולנהל את העובדים, למנוע ליקויי בנייה ולוודא שהבנייה נעשית בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

 

קורס ניהול פרויקטים – כל נושאי הלימוד הדרושים בקורס אחד

 

קורס ניהול פרויקטים בכירים בתחום בנייה ותשתיות יקנה לכם ידע וניסיון בנושאים רבים שיסייעו לכם בעיסוק העתידי שלכם בתחום. עם הנושאים הנלמדים ניתן למנות היכרות עם עקרונות פרויקטים, ניהול פרויקטים, הגורמים שמשפיעים על הצלחתו של פרויקט, ניהול סיכונים בעבודת הבנייה, פיקוח על אתר הבנייה וארגונו, הכנת לו”ז, תיק רשם הקבלנים,  ציוד בנייה, מיגון, תכנון פיננסי והכנת תקציבים, ניהול של חוזי מכרזים, חידושים בתקנים, ניהול פרויקט בהתאם לאילוצים, הפרת הסכמים, בנייה ירוקה, ניהול משא ומתן ותמ”א 38. כמו כן, תלמדו כיצד לבצע ניהול ממוחשב, תכירו דיני בנייה ותכנון בנייה, ותתוודעו לחידושים באינסטלציה, חומרי בנייה ונושאים נוספים.

 

תעודת מנהל פרויקטים בכיר בתחום בנייה ותשתיות תפתח לכם דלתות לעבודות מרתקות

 

אם תחליטו להירשם לקורס ניהול פרויקטים בכירים בבנייה ותשתיות ותסיימו את הלימודים בהצלחה תקבלו תעודת גמר של מנהל פרויקטים בכיר בתחום בנייה ותשתיות P.M.B  מטעם מוסד הלימודים ותוכלו להתחיל לעסוק במקצוע ולהשפיע על ענף הבנייה.

כדי להפיק מהקורס את המירב חשוב שתקפידו לבחור במוסד מקצועי שמעסיק מרצים מנוסים שמעודכנים בנוגע לכל החידושים והשכלולים בענף הבנייה. כמו כן, חשוב לבחור במוסד לימודים שעובד תחת פיקוח משרד התמ”ת ומס ההכנסה. שיהיה לכם בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב