ראשי » מאמרים » לימודי מנעולנות כהסבה מקצועית

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

לימודי מנעולנות כהסבה מקצועית







אם אתם מרגישים עייפים, לא מאותגרים, משועממים וחסרי מוטיבציה בעבודה אולי כדאי שתחשבו לבצע הסבה מקצועית. בניגוד לעבר –  בשנים בהן אנשים רבים היו עובדים עשרות שנים באותו מקצוע – מגיל צעיר ועד היציאה לפנסיה, היום אנשים מעזים יותר וקמים, עוזבים את המקצוע, מחשבים מסלול מחדש ומשנים את עיסוקם לכזה שמעניין אותם יותר.

שינוי המקצוע משפיע בצורה ניכרת על כל החיים – הוא יכול למלא את האדם בתחושת סיפוק ועניין, לאפשר לו לפנות זמן לדברים שמעולם לא הספיק לעשות, לרגש אותו, לאפשר לו להרוויח יותר מבעבר ובעצם לגרום לו להיות מרוצה יותר מחייו, דבר שמשפיע לטובה על הבריאות הפיזית והנפשית. היום ניתן לבצע הסבה מקצועית בקלות יחסית משום שקיימים מגוון קורסים מקצועיים שמכינים את הסטודנט ליציאה אל שוק העבודה. אחד הקורסים הפופולריים הוא קורס מנעולנות.

 

בדקו את עצמכם – האם אתם מתאימים להיות מנעולנים?

לימודי מנעולנות לא מתאימים לכולם אך אם המחשבה על העיסוק מעוררת בכם עניין, רצוי שתבדקו את עצמכם ותבחנו אם הכישורים והאופי שלכם מתאימים לכך. לימודי מנעולנות יכולים להתאים מאוד לאנשים שרוצים ויכולים להיות עצמאיים. אנשים אלו צריכים לדעת כיצד לעבוד ללא פיקוח, לנהל את זמנם, להיות מסוגלים לעבוד בשעות מוזרות ולקחת אחריות על העבודה שביצעו. יש לציין כי ניתן גם לעבוד במקצוע בתור מנעולנים שכירים, במסגרת ארגון או חברה שזקוקים לשירותי מנעולנות שוטפים.

מנעולנים צריכים להיות אנשים רגועים מאוד משום שלעתים קרובות העבודה כרוכה במפגשים עם אנשים במצבי סטרס (שנתקעו מחוץ לבית, למשל, או שננעל להם האוטו והם לא מסוגלים לפתוח אותו), שצריכים את השירות “כאן ועכשיו”. בנוסף, מנעולן צריך להיות אדם שניחן ביכולות טכניות, דיוק, זריזות ידיים, רצון לעזור לאנשים ויחסי אנוש טובים. חשוב מאוד שמנעולן יהיה נייד כדי שיוכל להגיע במהירות ממקום למקום.

 

כל היתרונות של מקצוע המנעולנות

נוסף לעובדה שקורס מנעולנות נחשב לקורס קצר וגמיש מבחינת זמנים, הוא מספק לסטודנטים ידע מקצועי ומעשי שמאפשר להם לצאת במהירות לדרכם המקצועית החדשה. למנעולן טוב תמיד תימצא עבודה: כל אדם יכול להינעל מחוץ או בתוך הבית או הרכב, אנשים רבים משכירים דירות או רוכשים דירות ומעוניינים להחליף את המנעול לפני הכניסה לביתם החדש, ואנשים תמיד זקוקים לשירותים כמו שכפול מפתחות, תיקון דלתות, התקנת מערכות מיגון, שחזור מפתחות ועוד. מנעולן טוב שעובד הרבה יכול להגיע למשכורות גבוהות. בנוסף, זהו שירות שנחיצותו חוצה יבשות ולכן ניתן לעבוד כמנעולן בכל מקום בעולם, שבתנאי שמתמלאים תנאים כמו ידיעת השפה, קבלת ויזת עבודה או תושבות במדינה וכו’.

בחרו במוסד לימודים איכותי ללימודי מנעולנות

אם החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד מנעולנות חשוב שתבחרו במוסד בעל מוניטין טוב, ניסיון ומרצים מומחים בתחום. קורס מנעולנות מקצועי במוסד ותיק ומוכר יוכל להעניק לכם את כל הידע התיאורטי והמעשי שאתם צריכים ולאפשר לכם לצאת לדרך לאחר שהבנתם את התחום בצורה מעמיקה. בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב