ראשי » מאמרים » הכשרה מקצועית במכללת משלב

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

הכשרה מקצועית במכללת משלב







אנשים בשלבים שונים של החיים מבקשים ללמוד מקצוע מעשי ויישומי שאיתו יוכלו לפצוח בקריירה מצליחה בנושא שמעניין אותם. בין אם מדובר בצעירים שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי או בוגרים יותר המחפשים שינוי כיוון, קריירה שנייה או הסבה מקצועית. מכללה מקצועית המציעה קורסים במגוון תחומים ונושאים יכולה להיות הכתובת הנכונה והמתאימה עבור אנשים אלה מפני ששם אפשר להירשם לקורסים מעשיים ופחות תיאורטיים המתבססים על אופן העבודה בשטח ועל הדרישות האמתיות שיש לכל מקצוע.

מכללת משלב – בדיוק מה שצריך להכשרה מקצועית

מכללת משלב מציעה מגוון עצום של קורסים מעשיים המתאימים לכל שכבות האוכלוסייה. להלן רק טעימה קטנה ממבחר קורסים שניתן להירשם אליהם, להשתתף בהם ולאחר סיום המסלול ועמידה בהתחייבויות – אפשר להתחיל לעבוד במקצוע הלכה למעשה:
  1. קורסים מקצועיים בתחומי הנהלת החשבונות והחשבונאות – יועצי מס, ניהול שכר, הנהלת חשבונות, חשבי שכר וניהול משאבי אנוש.
  2. תחומי הלוגיסטיקה והמחסנאות – מנהל רכש, מנהל מחסן בכיר, ניהול פרויקטים וניהול ציי רכב.
  3. נושאי בנייה ועבודה – ניהול מערכות מיזוג אוויר, מנהלי עבודה ופרויקטים באתרי עבודה, קורס פיקוח מעשי בכיר למניעת ליקויי בנייה, קורס קבלני איטום ומיזוג אוויר.
  4. בית הספר למקצועות החירום והאש מכשיר את התלמידים בתכנון, הקמה ופיקוח על מערכות כיבוי אש, הכשרה למפעילי ספרינקלרים וציוד לכיבוי אש, תחזוקת אש ופינוי עשן ממבנים ועוד.
  5. מגמת המזון והמסעדנות מציעה קורסים בנושא ניהול מטבח מוסדי, הגיינה ושמירה על ניקיון במטבחים גדולים ותעודת שף בכיר.
  6. לימודי מים וביוב – תחומים רבים כמו ניהול מערכות אינסטלציה וביוב בסדרי גודל שונים, התקנה ותחזוקה של משאבות, דוגם מי שתייה, קורס הפעלה למתקני טיהור שפכים ועוד.

העתיד המקצועי ממתין במכללת משלב

אין ספק שכאשר מגיע השלב שבו רוצים לבחור תחום מעשי לעסוק בו ייתכן ולימודים אקדמיים לא ייתנו את הפתרון, שכן הם יהיו מלאים בחומר תיאורטי שלא בהכרח יהיה יישומי או מעשי ויתאים לדרישות של תפקיד זה או אחר. כאשר מחליטים לפנות לכיוון המקצועי אפשר ללמוד תוך פרק זמן קצר את כל הדרוש תוך התאמה מלאה לדרישות התחום כפי שהוא מתבצע בשטח במפעלים, מתקני תעשייה או ארגונים הקשורים בתחום. כך יכול התלמיד להיות בטוח שהוא מקבל בדיוק את הידע שאותו הוא צריך לקראת סיום הלימודים והתחלת העבודה. כך גם ישמחו מקומות עבודה לקלוט אותו לשורותיהם, שכן יהיה ברור שהוא יודע כל מה שצריך.
* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב