ראשי » מאמרים » מהן היתרונות של תעודות מקצועיות?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

מהן היתרונות של תעודות מקצועיות?







אנו חיים כיום בתקופה שבה אנשים רבים, בגילאים או מצבים משפחתיים שונים מוצאים תעסוקה ופרנסה מבלי ללמוד לימודים אקדמיים. צעירים כבוגרים, חיילים משוחררים או מבוגרים שמעוניינים לשנות כיוון ולעשות הסבה מקצועית.

האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים אלה היא רישום לקורס מקצועי שיכשיר אותם לקראת התחלת עבודה מידית בתחום מיד עם סיום הלימודים וקבלת התעודה. היתרון הגדול ביותר של התעודות המקצועיות הוא החיסכון בזמן עבור התלמידים וכמובן הלימוד עצמו של נושאים מעשיים בלבד מבלי נושאים תיאורטיים שלא בהכרח דרושים לעבודה בשטח.

איך מתבצעים לימודים לתעודה מקצועית?

גם במסגרת זו הלימודים מתבססים גם על חומר תיאורטי וגם על התנסויות מעשיות, אך דגש רב יותר מושם על ההתנסויות המעשיות, שכן לאחר הלימודים יגיעו התלמידים אל מקומות העבודה, שם יצטרכו לעבוד במפעל או מתקן תעשייתי, משרד או ארגון ויצטרכו להוכיח כישורים מעשיים בביצוע העבודה. לכן חומר תיאורטי נלמד באופן פחות מעמיק.

התלמידים יגיעו אל שוק העבודה כשהחומר שלמדו והתנסו בו טרי בראשם וכך גם למנהל העבודה שמגייס עובדים יהיה כדאי להעסיק אותם. הם יהיו חדורי מוטיבציה ורצון להוכיח את עצמם ואת היכולות שלהם.

מהן היתרונות של לימודים במסלול של תעודה מקצועית?

ללימודים מקצועיים שבסיומם מוענקת לתלמידים תעודה יש לא מעט יתרונות, להלן רק כמה מהם:

>> קל יותר למצוא את מסלול הלימודים המבוקש בסניף או שלוחה בקרבת מקום המגורים של התלמיד.
>> הלימודים כאמור מתרכזים בחומר המעשי שצריך לדעת על מנת להיות עובדים מצטיינים ומעודכנים בתחום הרלוונטי.
>> בזכות ההתרכזות בנושאים המעשיים הלימודים קצרים יותר ואפשר לסיים אותם תוך פרק זמן קצר.
>> הלימודים מתקיימים גם בשעות הבוקר וגם בשעות אחר הצהריים כך שגם בעלי משפחות יכולים למצוא את הקורס שהכי יתאים להם וללוח הזמנים שלהם.
>> הקורסים מתעדכנים מפעם לפעם על מנת לספק לתלמידים את החומר הרלוונטי והנכון ביותר בתחומים שיש בהם התפתחויות ושינויים.

תעודה מקצועית – ככה לומדים היום!

אם מחפשים שינוי, כיוון חדש, הסבה מקצועית או אפילו לימוד לשם הרחבת האופקים – לימודים שבסיומם מקבלים תעודה מקצועית עשויים להיות המתאימים ביותר במגוון סיטואציות. הקורסים מוצעים בתחומים רבים ומגוונים כמו חשבונאות, בנייה, מים, בטיחות וכיבוי אש ועוד – כך שכל אדם יכול למצוא את התחום שמעניין אותו, ללמוד את הנושאים שמושכים אותו ולאחר סיום הלימודים להשתלב בארגון או מקום עבודה ומיד לקבל תפקיד שמתאים לכישוריו.
* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב