ראשי » מאמרים » תפקידם של מנהלי מיזוג אוויר

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

תפקידם של מנהלי מיזוג אוויר







לימודים מקצועיים נחשבים כיום לאפשרות מצוינת עבור אנשים בגילאים שונים שלא מעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים אלא לרכוש מקצוע פרקטי ויישומי שבעזרתו יוכלו להשתלב בשוק העבודה מיד בסיום הלימודים. ישנם סוגים שונים של קורסים ומסלולי לימוד ואכן המכנה המשותף לכולם הוא תקופת הלימודים הקצרה והיעדר תכני לימוד שפחות רלוונטיים לעבודה המעשית כפי שהיא מוכרת וידועה בתחום. הלימודים מאפשרים לרכוש בזמן קצר יחסית את כל הידע שצריכים העובדים ללא חומר תיאורטי שאולי מספק רקע רחב לידיעה – אך לא בהכרח דרוש או מהווה הכרח לצורך עבודה מעשית בתחום. חשוב מאד לדעת אילו תחומים מעניינים על מנת לבחור בקורס המתאים ביותר.

למי מתאים קורס מנהלי מיזוג אוויר?

קורס שמכשיר את התלמידים לעבוד בתור מנהלים של מערכות מיזוג אוויר עשוי להוות בחירה טובה מאד עבור מי שמחפש כיוון ללימודים ותעסוקה. כיום בכל מבנה – קטן כגדול – מותקנת לפחות מערכת מיזוג אוויר אחת. מזג האוויר בישראל אינו נוח ברוב ימי השנה וחשוב מאד להתקין מערכות מיזוג אוויר שמתאימות לחלל שאותו הן אמורות לקרר או לחמם. לשם כך צריך ידע עשיר ומעמיק בעקרונות שעל פיהם מחליטים איזו מערכת יש להתקין ובאילו טכניקות היא תבצע את העבודה. גם לאחר התקנת המערכת צריך להיות כל הזמן באזור מי שיודע לתפעל אותה ולתקן תקלות או בעיות שמתעוררות בה. בדיוק לשם כך לומדים כדי לעבוד בתור מנהל מיזוג אוויר.

מה לומדים בקורס ניהול מערכות מיזוג אוויר?

הלימודים כאמור כוללים את כל הידע שמנהל מערכת המיזוג צריך לדעת על מנת שיוכל להפעיל ולוודא שהמערכת פועלת באופן תקין. מלבד נושאים הקשורים לאופן הפעולה של מיזוג האוויר צריך ידע נרחב בחשמל ותשתיות, צריך לדעת להחליף מתגים או לזהות תקלות או לעבוד על מערכות ממוחשבות שמנטרות כל הזמן את פעולת המערכת. כאשר מדובר בבנייני עסקים גדולים, למשל, צריך לוודא שאין שום תקלה במערכת, אפילו לא לפרק זמן קצר ביותר, שכן המשמעות תהיה חימום או קירור יתר של משרדים או חדרים וכאשר מדובר על מחשבים – עלולות להיות לכך השפעות שליליות של הרס חומרים וציוד.

מה עוד אפשר ללמוד במסגרת לימודים מקצועיים?

אחד הקורסים המבוקשים והנפוצים ביותר בעולם הלימודים המקצועיים הוא קורס לימודי נדל”ן. מי שמחליט לפנות לכיוון זה מבין את הפוטנציאל הטמון בעולם הנדל”ן ורואה בו את עצמו כאיש מכירות או שיווק או ככזה המעמיק את הידע שלו בהשקעות נדל”ן בארץ או בחו”ל. יש הרבה נושאים מעניינים תחת קטגוריה זו ובעצם אפשר לומר שלכל אדם בוגר יש נגיעה מסוימת לעולם הנדל”ן – מה שהופך את הקורס למבוקש ואפילו יוקרתי. מדובר בשוק שהעמלות בו גבוהות ואפשר להרוויח בו שכר גבוה ומכובד.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב