ראשי » מאמרים » פתיחת עסק – עשה זאת בעצמך

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

פתיחת עסק – עשה זאת בעצמך







רבים מאיתנו מאסו להיות שכירים עם בוס מרגיז על הראש שכל היום אומר להם מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות ובזמן שחלק מאיתנו בולעים את הגלולה מדי בוקר וממשיכים הלאה יש אחרים שמחליטים לעשות מעשה ופשוט קמים יום בהיר אחד ומחליטים לפתוח עסק עצמאי שלהם. חשוב להדגיש שלא כל אחד יכול להיות עצמאי ולא כל אחד יכול להיות בעל עסק אבל מי שכן טמון בו הפוטנציאל יכול לפתח אותו בקורסים שונים ולהשיג לעצמו כלים מסוימים בעזרת הלימודים הנכונים. במכללת משלב תוכלו ללמוד לעומק עשרות נושאים ומקצועות שיסייעו לכם לפתוח עסק ולהרוויח כבר מההתחלה. אומרים שהצעד הראשון הוא תמיד הקשה ולאחריו הכל כבר הופך להיות הרבה יותר קל, אם תקבלו את הכלים המעשיים והעיוניים המתאימים לכם תוכלו למצות את יכולותיכם כבר מההתחלה של הקמת העסק.

פתיחת עסק חדש – כל הדברים שאתם חייבים לדעת

 

אז אחרי שהחלטתם שאתם פותחים עסק ואחרי שקיבלתם את הכלים הנכונים הגיע הזמן לקפוץ למים העמוקים ולהתחיל להניע את הגלגלים. פתיחת עסק מצריכה מאיתנו קודם כל מספר פעולות טכניות כמו פתיחת העסק במע”מ, פתיחת תיק במס הכנסה, פתיחת תיק בביטוח לאומי, הדפסת קבלות או חשבוניות וכמובן שיווק העסק דרך האינטרנט או בכל דרך אחרת. ( ניתן להשכיר את שירותיו של רואה חשבון \ נציג הנהלת חשבונות)

אלו למעשה רק השלבים הראשונים שלאחריהם אתם צריכים להתחיל לעבוד ואין פרסומת או שיווק טוב יותר מאשר עבודה מושלמת עבור הלקוחות שלכם. כמובן שכל לקוח הוא משמעותי וכל עבודה היא קריטית לעסק החדש שלכם אבל בהחלט אפשר לומר שהלקוחות הראשונים והעבודות הראשונות הם הבסיס שלכם ועליו אתם אמורים להתחיל לבנות את העסק העצמאי שלכם ולכן זה הופך אותם לקצת יותר חשובות.

 

הקמת עסק גדול או קטן? יש לכך חשיבות עצומה

 

עסק קטן או עסק גדול לא נקבע רק על סמך מה שאתם קובעים אלא יש כללים ברורים מה הופך עסק לקטן ומה הופך עסק לגדול. ראשית, אם אתם הופכים לעצמאיים בלבד, כלומר העסק הוא מקור הפרנסה היחיד שלכם אתם לא פותחים עסק לצורך השלמת הכנסה ולכן אתם למעשה מלכתחילה מכוונים להיות עסק גדול.

הקמת עסק גדול דורשת מכם מספר דברים טכניים בהתחלה כמו פתיחת תיק בתור עוסק מורשה ולא עוסק פטור כיוון שההכנסות שלכם ככל הנראה יהיו גבוהות יותר מ-100,000 שקלים בשנה. גם כאשר זה נוגע להחזרים מסוימים עליכם להיות מדויקים יותר שכן עסק גדול מצריך מכם לשלם מע”מ ובהרבה מקרים תוכלו לקבל עליו פטור בהתאם להוצאות שלכם.

הקמת עסק קטן מצריכה מכם דברים מעט שונים אבל חשוב לזכור שאם הסכום שחשבתם תחילה יעלה על מאה אלף שקלים אתם תצטרכו להנפיק הסברים למס הכנסה ולגורמים הרלוונטיים. גם לעובדה שאתם מעסיקים עובדים תחתיכם או לא מעסיקים עובדים אחרים ישנה השפעה על ההחלטה האם העסק שלכם יהיה קטן או גדול.

המאמר מוגש באדיבות אתר  UCAN2

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב