ראשי » מאמרים » איזה ידע מעשי מקנה לך קורס אינסטלציה?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

איזה ידע מעשי מקנה לך קורס אינסטלציה?







כאשר אנשים מדברים על אינסטלטורים או על העבודה שלהם, נדמה שזו מסתכמת בפתיחה של סתימות או בתיקון כיורים וברזים. בפועל – עולמו של האינסטלטור עשיר ומגוון וכולל בתוכו שלל פעולות ושירותים שעשוי איש מקצוע זה להציע ולהעניק ללקוחות שלו. בוגרי קורסים מקצועיים של עולם האינסטלציה יהיו בעלי ידע רב שקשור לא רק בצינורות ואופן התפעול של מערכות צנרת אלא אף בנושאים הקשורים גם לקווי תשתית של בניין, ערים ויישובים, הם יוכלו לסייע בתכנון ושרטוט של מערכות צנרת בבתים או בנייני מגורים שעומדים להיבנות ויוכלו לקחת חלק בצוות מקצועי רב תחומי בכל אתר עבודה.

 

מה צריך לדעת על מנת לעבוד בתחום האינסטלציה?

 

כאמור, אין די בלמידת הפעולות הדרושות לשם החלפת ברז או תיקון נזילה בצינור. בין הנושאים הנלמדים בקורסים המקצועיים ניתן למנות תכנים הקשורים לתשתיות ותכנון, אופן זרימה של מים ונוזלים, תפעול מצלמה תרמית ומכשור מתקדם לשם איתור נזילות מדויק באזורים שונים במבנה, נושאים הקשורים באגירת מי גשמים ואופן השימוש בהם בעת הצורך וכמובן את אופן השימוש בסוגים השונים של צינורות או אביזרים להזרמת מים הקיימים כיום ומשמשים בעולם האינסטלציה. למרות שמדובר בידע תיאורטי – האינסטלטור המקצועי חייב להיות בעל ידע הקשור לתכונות הפיזיקליות והכימיות של המים, של נוזלי ביוב או של נוזלים אחרים המהווים חלק מעולם התוכן והתעסוקה שלו.

 

איך יתרום ידע מעשי לעבודתו של האינסטלטור?

 

כאשר בוחר אדם זה או אחר להירשם לקורס מקצועי בנושא אינסטלציה הוא עושה זאת מפני שמדובר בקורסים קצרי מועד שמרוכז בהם חומר מעשי רב למדי וכך תוך פרק זמן קצר בלבד הוא יכול לרכוש מקצוע ומיד אחרי סיום הלימודים להשתלב בשוק העבודה. עולם האינסטלציה הוא תחום שתמיד אפשר למצוא בו עבודה וכפי שכבר הודגם – יש בו לא מעט תתי תחומים או מסגרות שבהם אפשר למצוא עבודה. כל פעולה או משימה שיבצע האינסטלטור תתרום לידע והניסיון שלו ובזכותן הוא יוכל להציע ללקוחות שלו שירותים מקצועיים וייעוץ המבוסס על מקרים שהוא כבר חווה ויודע איך יהיה הכי כדאי ונכון להתמודד איתם.

 

אילו נושאים נלמדים בקורס אינסטלציה?

 

להלן רק חלק מהנושאים והתכנים שמועברים בקורס מקצועי של אינסטלציה ומכשיר אנשי מקצוע לעסוק בתחום – מערכות מים, הזרמה וביוב, תכונות של מים, אופן הזרימה וחוקים פיזיקליים הקשורים לזרימת נוזלים, טיפול וטיהור של מי ביוב או קולחין, נושאים הקשורים למשק המים בישראל ובעולם, אופן השילוב של נושאי אינסטלציה באתר בנייה או שיפוצים, הנחה נכונה של צינורות תשתית, נושאים בבטיחות באתרי עבודה ונקיטת אמצעי זהירות בעת עבודה עם מים, חיסכון מים ומחזור ועוד. בוגרי הקורסים יהיו בעלי ידע עשיר ומגוון, מעשי יותר מתיאורטי על מנת שהקורס יהיה קצר וממוקד ויאפשר להם מיד להתחיל את דרכם המעשית בעולם האינסטלציה המגוון.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב