ראשי » מאמרים » איך לרכוש מקצוע בקצב מהיר

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

איך לרכוש מקצוע בקצב מהיר







אנשים רבים מגיעים בשלבים שונים של החיים להבנה או ההחלטה שהם רוצים שינוי או מחפשים כיוון תעסוקתי אחר. משיקולים שונים שקשורים לזמן בחיים, לגיל או למצב הכספי – אותו אדם עשוי להחליט שהוא רוצה ללמוד מקצוע חדש שבו יעסוק במקום זה שהוא עוסק בו בהווה. עבור אנשים כאלה בדיוק קיימים כיום קורסים מקצועיים שונים שיש להם יתרונות רבים מספור. מי ששוקל הסבה מקצועית, למשל או מחפש שינוי מהותי ביחס לעיסוקו הנוכחי עשוי למצוא שהקורסים המקצועיים פונים בדיוק אליו ומציעים לו בדיוק את הפתרון שדרוש לו ומתאים לו. למה בעצם יש להם כל כך הרבה יתרונות?

 

היתרונות של קורסים מקצועיים

 

מה שהכי טוב בקורסים המקצועיים הוא פרק הזמן הקצר שבו אפשר לרכוש מקצוע חדש ממש מאפס. בשונה מלימודים שמטרתם תואר – הקורסים המקצועיים מאד מדויקים וממוקדים ולא מועבר בהם חומר תיאורטי שלא דרוש לצורך עבודה בפועל. הקורסים מאד מעודכנים ורלוונטיים ומועבר בהם בדיוק מה שצריך לדעת כדי לספק את העבודה המעשית והיישומית הטובה ביותר. בעצם אפשר לומר שהבוגרים של הקורסים יכולים להשתלב בשוק העבודה מיד עם סיום הלימודים. רוב הקורסים משלבים את הידע הפרונטלי הדרוש עם התנסות מעשית, מה שהופך את הבוגרים גם לבעלי ניסיון והם רשאים להציג את עצמם ככאלה כאשר הם מחפשים את מקום העבודה הבא שלהם.

 

האם יש עדיפות במקומות עבודה לבוגרי לימודים מקצועיים?

 

התשובה לשאלה זו היא חד משמעית וברורה – כן! בשנים האחרונות הפנימו מנהלים ובעלי עסקים רבים את העובדה שבוגרים הקורסים המקצועיים הם בעלי ידע וניסיון שמתאימים מאד על מנת לקלוט אותם למקומות עבודה ובאופן מידי להתחיל ליהנות מהידע שברשותם והכלים שרכשו במהלך הלימודים. במקרים רבים בוגרי מסלול לימודים מקצועיים אפילו יועדפו בקבלה למקום עבודה זה או אחר על פני בוגרי תואר ראשון שהידע שלהם בעל ערך ומעמיק מאד אך לא בהכרח רלוונטי, מעודכן לגמרי או שחסר להם הניסיון המקצועי שבוגרי הקורסים רוכשים במהלך הלימודים. לא מעט מקומות עבודה דורשים ניסיון מעשי ולבוגרים הקורסים יהיה את הניסיון הזה.

 

מה אפשר ללמוד במסגרת לימודים מקצועיים?

 

כיום קשת אפשרויות רחבה ומגוונת במיוחד. ניתן ללמוד תחומים רבים ולהתחיל לעסוק במקצועות שונים תוך פרק זמן קצר בלבד מקבלת ההחלטה על הבחירה במסלול זה. אפשר לבחור מתוך אפשרויות רבות מעולם החשבונאות והפיננסים, יש לא מעט קורסים הקשורים לעבודות בניין ושיפוצים (כמו קורסים בחשמל, אינסטלציה או ניהול אתרי עבודה), עולם הדיגיטל והאינטרנט מציע שלל אפשרויות לימודיות ותעסוקתיות שמהוות את חוד החנית של מקצועות שהולכים ותופסים תאוצה וכמובן תחום המזון, המשקאות והמלונאות שמביא איתו סיפוק רב ועבודה באווירה בין לאומית של ממש. כל מי שחפץ בשינוי יכול לבחור את התחום שמעניין אותו ולפרוץ איתו קדימה.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב