ראשי » מאמרים » מדוע חשוב לבחור בעלי מקצוע שעברו הכשרה מקצועית?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

מדוע חשוב לבחור בעלי מקצוע שעברו הכשרה מקצועית?







מחפשים בעלי מקצוע לעבודה זמנית או קבוע? ממש לא כדאי לכם לוותר על מומחיות ומקצועיות ומומלץ לחפש רק עובדים שסיימו בהצלחה קורס במכללה מובילה וידועה ללימודים מקצועיים. להלן כמה סיבות מדוע חשוב לבחור בעלי מקצוע שעברו הכשרה מקצועית:

1.בחירה בקורס מקצועי מעידה על נכונות לעבודה לטווח ארוך ורצינות –  מי שטרח לשלם על קורס אלפי או עשרות אלפי שקלים, סימן שהוא מתכנן על קריירה לטווח ארוך בתחום ולא עבודה זמנית. אם אתם מחפשים אנשים רציניים, בעלי מקצוע שהם בוגרי קורסים יהווה את הקבוצה הרצינית ביותר.

 

2.לחסוך זמן וכסף על הכשרה – חשוב להדגיש כי אדם העובר הכשרה מקצועית או לומד קורס מקצועי במכללה מובילה זוכה לידע מקיף בתחום העיסוק אותו הוא לומד, כאשר הקורסים מתקיימים בפיקוח ובסטנדרטים של התמ”ת, והמורים המלמדים במכללה הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. בעלי הכשרה מקצועית הם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ידע תיאורטי נרחב ומקיף וניסיון מעשי בתחום הכשרתם. כך למעשה ניתן לחסוך בעלויות הכשרת העובד בעסק, להימנע מטעויות ומפגיעה בתדמית החברה ולספק שירות מתקדם ועדכני ללקוחות העסק וגם ליהנות מאפשרות לספק שירות בתחומים חדשים שהעובד מתמחה בהם לאחר לימודיו המקצועיים.

 

3.עובד חדש אבל עם ניסיון מעשי – חשוב לא רק להעסיק עובד שעבר הכשרה, אלא לבדוק שהמקום בו הוא למד סיפק לו הכשרה מעשית ולא רק תיאוריה. הכשרה מעשית היא למעשה ניסיון. אומנם לא אותו ניסיון רב שנים של עובד ותיק, אבל אנשים שעברו הכשרה, יהיו מוכשרים יותר מאדם שעוד לא למד מהטעויות שלו.

 

4.בטיחות –  עובדים שלא עברו הכשרה, כנראה גם לא מכירים את נהלי הבטיחות ולא יודעים ממה חשוב להיזהר. העסקת אדם שלא מודע לכך (גם אם תדאגו בעצמכם להעברת נהלי בטיחות הקשורים אליו) לא יהיה זהיר כמו אדם שסיים קורס מקצועי ולמד שם את הנהלים. לכן יש לחשוב גם על רמת הבטיחות ולא רק על איכות העבודה.

 

עדכניות –  במיוחד כאשר ישנו צורך לעבוד עם בעלי מקצוע חיצוניים חשוב מאוד לוודא שהם לא רק עברו הכשרה מקצועית, אלא שהם יוצאים להשתלמויות. למשל אם אתם עובדים עם טכנאי מזגנים, והתקנתם את הדגם החדיש ביותר, אין זה אומר שכל טכנאי ידע כיצד לטפל בו, במיוחד אם הוא לא עבר השתלמות או קורס עדכני בהתאם לסוג המזגן. לא בהכרח כל בעל מקצוע יודה שהוא לא מסוגל לתקן אותו על מנת לא לוותר על העבודה וכך להפסיד כסף. במקום להודות בחוסר ידע הוא עלול לבחור לבצע אלתורים בשטח. במקרה כזה, אל תופתעו אם הוא יגרום נזק למזגן ואז יהיה עליכם לשלם שוב והפעם לטכנאי אחר.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב