ראשי » מאמרים » מקצועות שכר ומיסים

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

מקצועות שכר ומיסים







מקצועות השכר והמיסוי נכללים ברשימה האקסקלוסיבית של המקצועות הריווחיים והמבוקשים בישראל. נכון להיום, רוב האנשים שמתכננים לכבוש את ספסל הלימודים מעוניינים ללמוד מקצועות בהם רמת השכר גבוהה , דבר שיאפשר להם להתקדם כלכלית בחיים ולכבוש חלק ניכר מהיעדים החומריים עליהם תמיד חלמו. אם גם אתם מעוניינים ללמוד מקצוע בו לו תמיד יהיה ביקוש, בית הספר לחשבונאות, מיסים ומנהל של מכללת מישלב פותח בפניכם את הדלתות ומעניק גם לכם הזדמנות להירשם לקורס הנהלת חשבונות, חשבי שכר , חשבונאות ועוד. מעוניינים לדעת על מה מדובר? התחילו לקרוא!

 חשבי שכר בכל תחומי התעסוקה

 

קורס חשבי שכר מטעם מכללת משלב, מקנה לסטודנט ידע וכלים אפקטיבים, המאפשרים לו להפוך לבעל מקצוע מוביל בתחומו, בין אם יבחר התלמיד לשמש כשכיר ובין אם יבחר לעסוק בתחום כעצמאי. במהלך הקורס תבססו ותעמיקו את ידיעותכם במחלקות השכר השונות, ותספגו ידע נרחב שיאפשר לכם לעסוק הלכה למעשה בתחום. חשב שכר אחראי על כל הקשור אל חישוב משכורות העובדים וכל הנדבכים הקשורים אל תלוש השכר (ימי חופשה, הפרשה לפנסיה, קרן השתלמות, תשלום לביטוח לאומי ועוד), דבר שכולל גם היכרות  עם חוקי מס הכנסה, דיני עבודה, פיצויים ועוד. בסיום הלימודים תדעו כיצד להכין תלושי משכורת, לגלם שכר, לבצע רישום בהנהלת חשבונות, להתנהל אל מול קרנות גמל, קרנות השתלמות ועוד. משכורתם ההתחלתית של חשבי שכר היא בסביבות ה- 5000-6000 ₪  ועם צבירת הניסיון היא יכולה להאמיר ל- 15,000 ₪ ויותר. דבר חשוב נוסף אותו יש לדעת הוא שמקצוע חשבי שכר הינו מקצוע מוכר על ידי לשכת רואי החשבון ונחשב כמקצוע נדרש בעולם התעסוקתי.

 

הנהלת חשבונות כמפתח לעולם התעסוקה הפיננסי

קורס הנהלת חשבונות כולל שלושה סוגים שונים בהתאמה. קורס הנה”ח 1, 2 ו-קורס הנה”ח 3. ככל שתתקדמו במספר הקורסים אותם תלמדו, כך תוכלו להרחיב את תחום האחריות במסגרת התעסוקתית. כבר בסיום לימודי קורס הנהלת חשבונות סוג 1 , תוכלו להשתלב במקום עבודה ובמקביל להמשיך את לימודיכם להנה”ח סוג 2 ואף לסוג 3 . מסלול לימודי הנהלת החשבונות מתאים גם לאנשים שמעוניינים בהסבה מקצועית במהלך חייו הבוגרים. לימודי הנה”ח במכללת מישלב, מאפשר לימודים במקביל לעבודה. תכנית הלימודים במכללה היא באישור ופיקוח משרד התמ”ת ובפיקוח לשכת הרו”ח.

 

כי אי אפשר בלי עורך דין מיסים

עורכי דין עוסקים במגוון נרחב של תחומים וביניהם תחום המיסוי. אם החלטתם ללמוד עריכת דין ואתם עדיין מעוניינים לשלב את המספרים בעיסוק היומיומי שלכם, אך אינכם מעוניינים להיות חשבי שכר, הרי שעורך דין מיסים הוא המקצוע האידיאלי עבורכם. מכללת מישלב מזמינה אתכם להתמחות ולהרחיב את הידע בתחומי המיסוי כך שתהפכו לעורכי דין מובילים בתחומכם ותצליחו להעניק ללקוחותיכם את השרות הטוב ביותר.

בין יתר המסלולים בהם אתם יכולים להשתלב כעורכי דין במכללת מישלב : השתלמות מקיפה בחוק הביטוח הלאומי, השלמות מורחבת בדיני עבודה, פרקטיקה בהכנת דוחות מס ליחיד, פרקטיקה במיסוי מקרקעין ונדל”ן ואף פרקטיקה במיסוי בינלאומי.ככל שתעמיקו בתחומים שונים ותרכשו יותר כלים מקצועיים, כך תצליחו לספק שירות טוב יותר, כזה שיצליח להותיר ברזומה שלכם רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. כעת, כל שנותר לכם הוא להחליט באיזה תחום אתם מעוניינים להיות הטובים ביותר, עורך דין מיסים, הנה”ח או חשבות שכר. בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב