ראשי » מאמרים » שוק התעסוקה זקוק לבעלי מקצוע

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

שוק התעסוקה זקוק לבעלי מקצוע







אם גם אתם משתייכים אל אותו קהל אנשים שמבין שעל מנת לעמוד בעול ההוצאות בישראל אין צורך ביוקרה אקדמאית אבל בהחלט חייבים מקצוע מבוקש עם עתיד מבטיח, הגעתם למקום הנכון. שוק התעסוקה בישראל השתנה בשנים האחרונות, וכיום, יותר מאי פעם, הוא זקוק לבעלי מקצוע בתחומים רבים, לא פחות מאשר אקדמאיים ובעלי תארים מתקדמים. אז מה עושים? בשתי מילים – קורסים מקצועיים .

 

  מהם קורסים מקצועיים ולמי הם מתאימים?

 

 

המונח “קורסים מקצועיים” מתייחס לקשת רחבה של מקצועות ותחומי עבודה, אשר רובם המכריע נמצא תחת פיקוח משרד העבודה או הכלכלה. תחת הגדרה זו נכללים תחומים כמו מכונאות רכב ואינסטלציה, דרך כיבוי אש, חשמל, לוגיסטיקה ורכש ועד טכנאות-שיניים ותחומים אחרים הדורשים לימודים ממושכים וממוקדים. בשורה התחתונה ניתו לומר שמדובר בהכשרה מקצועית אשר אינה אקדמאית ומעניקה למסיימים אותה בהצלחה תעודת בעל מקצוע במגוון תחומים. קורסים שכאלו עשויים להתאים למגוון אדיר של אנשים, ביניהם כאלו שפחות מתחברים לרעיון האקדמי, או כאלו שרואים את עצמם בעתיד עצמאיים. ואולי בכלל אנשים שחלומם הגדול הוא לעסוק בתחום הדורש לימודים מקצועיים ספציפיים (כמו קוסמטיקה).

 

 

כל היתרונות במקום אחד

 

 

אז מה זה ולמי זה טוב כבר הבנתם. אבל למה זה טוב ומהם היתרונות באותם קורסים מקצועיים? ובכן, רשימת היתרונות ארוכה במיוחד:

קצר ולעניין – מדובר על לימודים קצרים יותר. אמנם קשה לדבר על זמן מוגדר (ישנם קורסים בני פחות משבוע, כשאחרים נמשכים קרוב לשנתיים), אך ניתן לומר באופן גורף שהם קצרים יותר מלימודים אקדמאיים.

דגש על הפרקטיקה – הם מכילים נתח משמעותי של לימוד מעשי. בעוד לימודים אקדמאיים כוללים אינספור שעות לימוד של תיאוריות וגישות תאורטיות, בקורסים מקצועיים כמעט כל רגע מוקדש לדבר האמיתי, קרי, איך להפוך אתכם לעובדים מקצועיים וטובים יותר. בהחלט מעניין ואפקטיבי הרבה יותר!

גמישות אטרקטיבית – שעות וימים גמישים. הקורסים מיועדים לאוכלוסייה הטרוגנית של צעירים ומבוגרים, שכירים ועצמאיים, רווקים ובעלי משפחות וכדומה. קברניטי הקורסים מודעים לכך ויצרו שלל אפשרויות לימוד, ביניהם אפשרויות “אינטנסיביות” או כאלו הנעשות “על אש קטנה”, בשעות הבוקר או הערב, ובקיצור – בזמן שלכם ובקצב שלכם.

תוסיפו ליתרונות אלו את העלויות המופחתות (שמוחזרות בתוך זמן קצר של עבודה) וכמובן, את הביקוש הרב למקצועות הללו, והרי לכם שלל סיבות לבחור דווקא בקריירה מקצועית.

 

 

קורסים מקצועיים – אז מה עושים?

 

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את התחום המעניין אתכם, לחקור עליו קצת, לשאול אנשים, וכשאתם אכן משוכנעים שזה הדבר הנכון בשבילכם, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לצוות המומחים המקצועיים של “מכללת משלב”, בית הספר המוביל בישראל למקצועות החופשיים שיעזור לכם לוודא שאכן אותו קורס מקצועי בו אתם מעוניינים מבין רשימת קורסים מקצועיים קיימים, הוא אכן הקורס המתאים ליכולות ולידע שלכם. הצטרפו אל אותם אנשים ששינו את חייהם מהקצה אל הקצה בהחלטה חכמה אחת. בהצלחה!

 

קורסים מקצועיים – התחלה חדשה לעתיד מבטיח

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב