ראשי » מאמרים » איזה ידע רוכשים בהנהלת חשבונות?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

איזה ידע רוכשים בהנהלת חשבונות?







לא בכדי נחשב ענף הנהלת החשבונות לאחד המבוקשים בשוק העבודה הישראלי. אנשים רבים שחשו אבודים בניסיון למצוא את התחום המקצועי המתאים ביותר עבורם, הגיעו לבסוף לתחום מרתק זה. תחום המציע שפע משרות, עניין רב, תגמול ראוי ואפשרויות קידום רבות. מה לומדים בדיוק בקורס הנהלת חשבונות ? אילו סוגי קורסים ישנם? מה יש לדעת כדי להצליח בהם? התחילו לקרוא..

 

 

קורס הנהלת חשבונות – לא רק למכורים למתמטיקה

 

הקונוטציה הראשונה שעולה למשמע צמד המילים “הנהלת חשבונות” היא מתמטיקה, והרבה. ובכן, יש אמת במחשבה זו, אך חשוב להבהיר שעל מנת לעבור בהצלחה קורס מקצועי בתחום ועל מנת לעסוק בתחום זה בהצלחה לאורך זמן, לא צריך להיות עילוי במתמטיקה ואף לא מחונן בתחום זה. אמנם המספרים הם חלק בלתי נפרד מהמקצוע, אבל בדיוק לשם כך קיים אותו ציוד עזר טכנולוגי שעושה את כל ה”עבודה השחורה”…

 

 

ההבדל בין קורס 1+2 לבין קורס 3

 

קורסי הנהלת חשבונות נחלקים לרוב לשניים:

הקורס הבסיסי – קורס אשר משתלב יחד עם הקורס המתקדם ונקרא גם קורס רמה 1 + 2. בקורס זה, המתפרש על פני 320 שעות לימוד בקירוב, מקבלים החניכים את כלל החומר הלימודי הנדרש להשתלבות בשוק העבודה. ניתן להירשם אל קורס הנה”ח במתכונת של לימודי בוקר, לימודי ערב, כולל / ללא ימי שישי ועוד. לרוב, קורס זה נמשך בין חצי שנה לשנה שלמה.

הקורס הראשי – קורס רמה 3, המוכר גם כ”קורס ראשי”, מאפשר למסיימים אותו לעסוק במגוון תחומים ונושאים מורכבים בתחום, ופותח עבורם דלת למשרות בכירות ועתיד מקצועי מבטיח. קורס זה קצר יותר ונמשך סביב ה-  210 שעות לימוד, אשר מרבית הלומדים פורסים על פני שישה עד עשרה חודשים.

בסיום שני הקורסים מוענקת תעודת הסמכה ממשלתית מטעם משרד התמ”ת.

 

 

מה לומדים בקורסים השונים?

 

קורס מקצועי מסוג 1+2 מכיל מגוון רחב של תחומי לימוד, אשר ניתן לחלק לארבעה חלקים עיקריים: החלק הראשון והמרכזי מכולם הוא זה העוסק בחשבונאות פיננסית. בחלק זה לומדים החניכים את הבסיס הנרחב של התחום, לרבות הכללים, התקנות והעקרונות הרבים בעולם החשבונאות הפיננסית, בד בבד להכרות ראשונית עם נושאים כמו עריכת דו”חות פיננסיים, פעולות מטבע חוץ שונות, התקינה החשבונאית בישראל ועוד. הנושא השני הנלמד בקורס הוא חישובים מסחריים, הכולל תתי-נושאים רבים כגון חישובי הנחות, רווח והפסד, ריביות ועוד.

 

שני הנושאים המסיימים את קורס הנהלת חשבונות זה הם תורת המשק והמסחר, והנהלת חשבונות ממוחשבת. אין כל ספק, קורס עשיר בתכנים, מקיף וכזה המעניק את כל מה שנדרש להשתלבות חלקה בשוק העבודה. הקורס הראשי (3) כולל נושאים כמו חשבונאות פיננסית מתקדמת, הנהלת חשבונות מעשית מתקדמת, דיני חוזים, פקודות מס הכנסה, הנפקות, שוק ההון ועוד, הכול בכדי להכשיר אתכם לעתיד מקצועי בכיר.

 

בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב