ראשי » מאמרים » השתלמות זה משתלם?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

השתלמות זה משתלם?







במציאות המשתנה של חיינו, חשוב להישאר עם ה”אצבע על הדופק” בכל עת, על מנת להיות מעודכנים בכל מה שנדרש. הדבר נכון בחיינו הפרטיים, המשפחתיים והמקצועיים. בנקודה הזו נכנסות לתמונה השתלמויות מקצועיות וקורסי העשרה, אשר יהפכו אתכם, בעלי המקצועות השונים, לטובים יותר במה שאתם עושים. אז אם גם אתם רוצים להיות הטובים ביותר בתחום, הגעתם למקום הנכון!

 

השתלמויות – הדרך להישאר בעניינים

 

השתלמויות מקצועיות חשובות מסיבות רבות, כאשר המרכזיות שביניהן הן :

  • התייעלות – המוח האנושי לא מפסיק לחשוב על דרכים להתייעל מבחינת חיסכון בזמן, בכוח אדם, בהוצאות כספיות וכו’. בשורה התחתונה: לא תדעו – לא תחסכו.
  • הפקת לקחים – ניתן ללמוד רבות מאירועים של אחרים ומטעויות שנעשו על ידי אחרים. כיצד תדעו על משהו שקרה בחברה מתחרה? באמצעות אותה השתלמות בה תהיו נוכחים.
  • בטיחות – אם בעצם העבודה שלכם כרוכות סכנות שונות, ההשתלמויות הוכחו ככאלו המפחיתות תאונות, פציעות ואף חמור מכך. נוסיף ונאמר שבמקרים רבים, על פי חוקים והסכמי עבודה שונים, השתתפות בהשתלמות מקצועית מזכה את המסיימים אותה בגמול השתלמות כספי.
  • בשורה התחתונה, אין שום סיבה לוותר על השתלמות מקצועית. כי ידע זה כוח, וכשכולם מתקדמים קדימה, מי שדורך במקום, נשאר מאחור…

 

אילו השתלמויות ישנן?

 

כמעט אין תחום מקצועי שקופא על שמריו ואינו חווה שינויים לעיתים תכופות. לעוסקים במקצועות החשבונאות והשכר משתנים דיני העבודה וחוקי מס ההכנסה חדשות לבקרים; מנהלים ועובדים מתחום האחזקה מגלים לעיתים קרובות טכנולוגיות אחזקה חדשות, שינויים בתחום מערכות בטיחות האש וכדומה. גם בתחומים אחרים כגון רכב, לוגיסטיקה, רכש, בנייה, תשתיות מים וכו’ נערכים שינויים, מופקים לקחים, לומדים ממקרים שונים או במילים אחרות – עוברים השתלמויות. משך ההשתלמויות משתנה על פי התחום המדובר, ויכול להתפרס על פני מספר מפגשים בודד ועד לחודשי השתלמות ארוכים. אז אל תגידו “בענף העיסוק שלי אין צורך לדעת ולהתחדש”, כי בעולם המערבי התזזיתי בו אנו חיים, לא בטוח שמה שרלוונטי היום, יישאר כזה גם מחר.

 

היכן מומלץ להשתתף בהשתלמויות וקורסי הכשרה?

 

כעת, כאשר הבנתם כי חשוב ומומלץ להשתתף בהשתלמויות שונות בתחומי העניין והתעסוקה שלכם, הגיע הרגע בו תצטרכו להחליט היכן להשתתף בהשתלמויות וקורסי ההשלמה. בין מוסדות הלימוד השונים המציעים אפשרות זו קיימת מכללת מישלב בעלת המוניטין הנפלא בתחום הקורסים המקצועיים, קורסי העשרה ותחום ההשתלמויות. במוסד ותיק זה תמצאו שלל אפשרויות בתחומי עיסוק שונים, לרבות השתלמויות בעולם הטכני והחשבונאי. צוות המדריכים הנפלא של המקום, שעושה ימים כלילות על מנת להביא לחניכים את החומרים הרלוונטיים ביותר, הוא רק חלק מהמכלול המקצועי המנצח של המכללה, הפועלת בצפון (חיפה), במרכז (תל אביב) ובדרום (באר שבע) ושינתה את חייהם המקצועיים של אלפי ישראלים מכל הארץ. בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב