ראשי » חשבונאות, מיסים ומנהל » מזכירות בכירות

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

מזכירות בכירות





מסלולי לימוד
ערב
מיקום
למידה מרחוק
מתכונת למידה
פרונטלית / מקווננת (זום)


הקורס ומטרותיו

תפקיד המזכירה בארגון הינו מרכזי ודורש רמה גבוהה של כישורים מקצועיים, ניהוליים וייצוגיים, יכולת קבלת החלטות ומתן פתרונות יצירתיים בזמן אמת.
המזכירה היא שתאפשר זרימה שקטה, שולטת ויעילה, שתביא לייעול ושיפור עבודת הצוות. הדרישה למזכירות הינה רבה ומגוונת ביכולות העבודה, בין אם בסקטור הרפואי, בסקטור ההייטק, חברות פיננסיות, ציבוריות ועוד.
מטרת הקורס הינה הקניית מיומנות לניהול יעיל של המערכת האדמיניסטרטיבית תוך שימוש בטכניקות וכלים לשיפור רמת התפקוד של המזכירה הבכירה בסביבתה ומתן דגש על היבטי השירות, הניהול העצמי, התקשורת הבין אישית וקבלת החלטות ארגוניות.


קהל יעד ותנאי קבלה

המזכירה היא דמות חיונית בנוף כל משרד, כפועל יוצא הקורס מיועד למי שבאה מתחום זה ומעוניינת לשדרג מקצועיותה או לכזו שמעוניינת לעסוק בתחום זה.


נושאי לימוד

מבין נושאי הלימוד עקרונות בארגון וניהולהמשרד בעידן המודרניהתנהלות המשאב האנושיניהול עסקי תשלומים וגביהתכתובות מנהליותתכנון וניהול זמןניהול שירות איכותיעבודת צוותתהליך קבלת החלטותתקשורת ארגונית ובינאישיתהתמודדות עם מצבי לחץ ושחיקהטיפוח תדמיתאסרטיביות בניהולהכרת המשרד הממוחשבשיווק ויחסי ציבורדיני עבודה ויחסי עבודהמשרד ממוחשב (לינק לקורסי office ללימודי עצמי יינתן לכל דורש בקורס זה ובכלל)

סגל מרצים

ריכוז מקצועי: גב’ מתי ע.
עו”ד מירב ב. מומחית בדיני עבודה

מעיין אבישר שחם : מנחת קבוצות ויועצת ארגונית מוסמכת .


תעודות

לתלמידים שסיימו בהצלחה את לימודי מזכירות בכירות תוענק:
תעודת גמר “ניהול כללי – מזכירות בכירות ומנהלות לשכה” מטעם מכללת מישלב


מסלולי לימוד

מתכונת: למידה פרונטלית / למידה מקווננת (זום).
מיקום: למידה מקווננת (זום).
מסלול ערב: אחת לשבוע - 17:30-20:30


  גרסת הדפסה (PDF)
* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב