ראשי » מאמרים » יתרונותיו של קורס הנהלת חשבונות

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

יתרונותיו של קורס הנהלת חשבונות







האוניברסיטאות והמכללות הרבות שפזורות ברחבי הארץ מציעות לסטודנטים מגוון מקצועות לימוד, כאשר חלק מהמקצועות אמנם מקנים ידע נרחב ומעשירים את הסטודנט אך הם לא בהכרח מבטיחים לו שהוא יוכל להשתלב בעבודה בתחום הלימודים. בניגוד למקצועות הללו ישנם תחומי לימוד אחרים שמגדילים את סיכויי הסטודנט להשתלב בשוק העבודה לאחר סיום לימודיו. אחד התחומים האלו הוא הנהלת חשבונות: ניתן ללמוד הנהלת חשבונות במסגרת קורס, ובמספר דרגות שונות. שוקלים ללמוד הנהלת חשבונות? מומלץ שתקראו מאמר זה.

סטודנטים שמעוניינים ללמוד הנהלת חשבונות יכולים להירשם לקורס שמקנה הכשרה בסיסית בתחום – קורס זה נקרא הנהלת חשבונות סוג 1. כמו כן, הם יכולים להירשם לקורס מקיף יותר אותו ניתן להשלים עם לימודי חשבשבת. קורס מסוג 1 של הנהלת חשבונות מאפשר לסטודנט להשתלב בשוק העבודה וקורס הנהלת חשבונות מסוג 2 מעניק לסטודנט הכשרה נרחבת כך שבסופו הוא יוכל לעבוד על התוכנה של הנהלת חשבונות. נוסף על כך, יכולים הסטודנטים לבחור בקורס הנהלת חשבונות מסוג 3 כדי להמשיך ולהתקדם בתפקיד במהלך השנים.

יתרונות של קורס הנהלת חשבונות

להלן שישה יתרונות בולטים של קורס הנהלת חשבונות:

1.  זמן לימודים קצר – קורסים של הנהלת חשבונות אינם ארוכים במיוחד ולרוב ימשכו כשנה ואף פחות מכך. בהשוואה לתואר שנמשך כ-4 שנים מדובר על זמן קצר ביותר.

2. הכשרה מקצועית – במסגרת הלימודים יעבור הסטודנט הכשרה שתסייע לו לעבור את בחינת המועצה.

3. תעודה בסיום הקורס – עם סיום הלימודים מקבל הסטודנט תעודה.

4. מקצוע לחיים וביקוש בשוק – לימודי הנהלת חשבונות מאפשרים לסטודנט לרכוש מקצוע מבוקש משום שכל עסק זקוק לבעל מקצוע שמתמחה בהנהלת חשבונות, כך שלאחר הלימודים יוכלו הסטודנטים להשתלב במגוון משרות.

5. משכורת יפה – מנהלי חשבונות מרוויחים משכורות נאות שנעות בין 7000 ₪ – 15,000 ₪.

6. אפשרות להרחיב את הידע ולשפר את התנאים – סטודנטים שמעוניינים לרכוש ידע נוסף ולהגדיל את כמות המשרות שהם יוכלו לקבל יכולים להירשם ללימודי המשך וללמוד חשבות שכר או ייעוץ ותיאום מס. כמו כן, יוכלו הסטודנטים ללמוד ראיית חשבון – מקצועות אלו יאפשרו לסטודנטים להשתלב במשרות שמעניקות תנאים טובים עוד יותר ושכר גבוה יותר.

עם הנהלת חשבונות הולכים על בטוח

 

בעידן בו עובדים רבים חוששים משלבי מציאת העבודה או חוששים לאבד את עבודתם נהנים הסטודנטים להנהלת חשבונות מביטחון משמעותי משום שהמקצוע שלהם נחוץ לכל החברות שקיימות בשוק. מנהלי החשבונות אחראיים על תחומים רבים שנחוצים לפעילותו של כל עסק ונוסף על ניהול החשבונות מבצעים ניהול של מערך לקוחות, ניהול ספקים, ניהול תשלומים, ניהול של מערך הגבייה, ניהול המשכורות של העובדים ותפקידים נוספים, כך שגם אם יהיו הזמנים קשים לא יוכל העסק לוותר על מנהל החשבונות.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב