ראשי » מאמרים » אינדקס רואי חשבון – לחיפוש ממוקד ויעיל

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

אינדקס רואי חשבון – לחיפוש ממוקד ויעיל







אם החלטתם להקים עסק יש שירותים שלא תוכלו לוותר עליהם. בראש ובראשונה תזדקקו לרואה חשבון מקצועי שיעשה לכם לסדר בדברים וידאג לכל הדרוש, בין אם מדובר על ייצוג מול רשויות המיסים באמצעות דוחות תקופתיים ודוחות שנתיים ובין אם מדובר על הצהרות הון, שירותים של הנהלת חשבונות, תשלומי משכורת לעובדים, הפקת תלושים ותשלום, החזרי מס, ייעוץ פיננסי שיסייע לכם לנהל את העסק בצורה יעילה ונכונה יותר ועוד מגוון שירותים שלא ניתן להסתדר בלעדיהם.

אך איך מאתרים את רואה החשבון המתאים ביותר לעסק? איך מוצאים את רואה החשבון שיסייע לכם להתמודד עם מצבים שונים ויאפשר לכם להסיר דאגה מלבכם ולדעת שאתם נמצאים באופן ודאי בידיים טובות ומיומנות? על שאלה זו ננסה לענות במאמר זה.

איך מוצאים את רואה החשבון המתאים ביותר?

לפניכם השלבים למציאת רואה חשבון לעסק שלכם

שלב א – קבלת המלצות

הדבר הראשון שיש לעשות, כמו במקרים אחרים של חיפוש בעלי מקצוע, הוא לפנות אל חברים, קרובי משפחה וקולגות שאתם סומכים על דעתם ושאין להם אינטרס ולבקש המלצות על רואי חשבון. אין צורך לאסוף יותר מדי שמות של בעלי מקצוע וניתן להסתפק ב- 5 רואי חשבון לכל היותר.

שלב ב – עריכת חיפוש באינדקס של רואי חשבון

הדבר השני שמומלץ לעשות הוא להיעזר ברשימות של רואי חשבון. אינדקס רואי חשבון יאפשר לכם למצוא מגוון בעלי מקצוע שעובדים באזור שלכם. חיפוש באינדקס יוכל לקשר אתכם לאתר של בעל המקצוע (אם יש לו אתר מושקע, ברור ומפורט הרי שאלה הן נקודות זכות). האתר יאפשר לכם לקבל הרבה מידע על בעל המקצוע כך שתוכלו לדעת בין היתר באילו תחומים הוא מתמחה ומאיזו שנה המשרד שלו פעיל. מומלץ להצליב בין המידע שתמצאו באתרים של רואי החשבון ובין ההמלצות שקיבלתם.

שלב ג – פגישה עם רואה החשבון

לאחר שבחנתם את האפשרויות יגיע השלב השלישי – במהלכו יהיה עליכם לפגוש את המועמדים. פגישה אחת תוכל לספק לכם מידע רב אודות בעל המקצוע. נסו לשאול את רואה החשבון שאלות מקצועיות כמו אילו דוחות הוא מפיק והאם הוא מקפיד להתעדכן בנוגע לשינויים בתחום באופן מתמיד ולבחון את האופן בו הוא עונה על השאלות. כמובן  שרצוי גם לבדוק היכן הוא למד ועבד, כמה שנים הוא עוסק בתחום ובאילו תחומים הוא מתמחה. אחד הדברים החשובים שיהיה עליכם לבדוק הוא הכימיה שיש לכם עם רואה החשבון – ללא כימיה יהיה לכם קשה מאוד לקבל ממנו שירות וכל פנייה או פגישה יגרמו לכם לחוש תסכול וייאוש. במילים אחרות – אם מצאתם שאין לכם כימייה עם רואה החשבון פנו אל רואה חשבון אחר.

שלב ד – בדיקת החוזה

בדקו את החוזה, את התנאים ואת התשלום וודאו שיש לכם אפשרות להפסיק את החוזה בכל שלב.

שיהיה לכם בהצלחה!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב