ראשי » מאמרים » רוצים לדעת כמה מרוויח מנהל חשבונות?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

רוצים לדעת כמה מרוויח מנהל חשבונות?







לעבוד בתור מנהל חשבונות זה לא קל. אחריות רבה מוטלת על כתפיו של בעל מקצוע זה ובמקרים רבים הוא אחראי על סכומים כסף גדולים מאד של החברה או הארגון שבהם הוא מועסק. כאשר מנהל החשבונות עובד במיקור חוץ ונותן שירותים עבור כמה חברות או עסקים, הרי שאחריות זו רק גדלה יותר ויותר. דבר נוסף שצריך לדעת על התחום של הנהלת חשבונות הוא שעבודה בתחום מחייבת לימודים מאתגרים ותובעניים על מנת להגיע לרמה גבוהה של ידע ולקבל את ההרשאות, האישורים והסמכויות לעסוק בנושאים רגישים של כספים.

על אילו פרמטרים ותכונות מבוסס השכר של מנהל חשבונות?

1.      הוותק והניסיון שלו בשוק העבודה בכלל ובתחום זה בפרט.

2.      התמחויות נוספות שייתכן שיש לו שמעשירות את הידע המקצועי שלו ועשויות להביאו לידי עבודה טובה ומקצועית הרבה יותר.

3.      תחומי אחריות שעליהם הוא מופקד או סדר גודל של מחזורי הכסף שהוא מנהל.

4.      האם בנוסף להיותו מנהל החשבונות הוא גם בעל תפקיד בכיר בחברה או בארגון.

מדרגות השכר של מנהלי חשבונות

מי שסיים את לימודי הנהלת החשבונות ומתחיל את תפקידו הראשון בתחום יכול להשתכר כ- 8,000-9,000 ₪ לחודש. ברוב המקרים זה הבסיס ומכאן אפשר לצמוח, להתפתח ולגדול. מנהל חשבונות הנחשב לבכיר, בעל ותק רב בתחום ומקצוען אמיתי יכול להשתכר כ-18,000 ₪ ובלבד שיהיה אחראי על מחלקת חשבונות של ארגון גדול וינהל מחלקה שלמה של עובדים זוטרים הכפופים לו. באופן כללי ניתן לומר שזהו טווח המשכורות בתחום זה וכל מנהל חשבונות ימצא את המקום שמתאים לו על סמך הניסיון האישי שלו ויהיה מתוגמל בהתאם לתחומי אחריותו ומחזורי הכספים שינהל או יאשר.

כמו בכל תחום אחר בשוק העבודה גם כאן יכולים להיות יוצאים מן הכלל, כמו מנהלי חשבונות מתחילים וזוטרים שירוויחו פחות או יותר מהממוצע בשוק, בעיקר אם מדובר בחברות פרטיות שבהן ישנם שיקולים נוספים בעת קביעת מדרגות השכר של כל סוגי התפקידים. כמובן שהמשכורת צריכה לשקף את היקף העבודה, גודל האחריות והמקום של העובד בהיררכיה של העובדים והמנהלים וחשוב מאד להגדיר את ציפיות השכר בטרם מתחילים לעבוד. הנושא של שכר, עבור כל עובד בכל תפקיד או תחום הוא נושא שחייבים לדבר עליו במידה שישנה מחלוקת בין הצדדים על מנת להגיע לעמק השווה ולוודא שכל הצדדים אכן יהיו מרוצים ויסכימו על התנאים.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב