ראשי » מאמרים » למה כדאי ללמוד קורס הנהלת חשבונות מזורז?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

למה כדאי ללמוד קורס הנהלת חשבונות מזורז?







תחום הנהלת החשבונות הוא תחום שיש בו תעסוקה קבועה וברוב המקרים בוגרי הלימודים בתחום זה לא מתקשים למצוא עבודה. מסיבה זו, אנשים רבים (גברים ונשים כאחד) בוחרים ללמוד את התחום כחלק מתהליך של הסבה מקצועית. בדיוק עבור אנשים אלה ישנו כיום קורס הנהלת חשבונות מזורז המתקיים במתכונת אינטנסיבית של כמה מפגשים בשבוע. כך, הם יכולים לסיים את הקורס תוך פרק זמן קצר ולהתחיל לעבוד במקצוע חדש, מאתגר ומעניין וגם להשיג את השינוי התעסוקתי שהם כל כך ציפו וחיכו לו. בנוסף, הקורס פונה גם אל מי שמעוניין בלימודים לצורך התפתחות אישית ולא מעוניין שהלימודים יימשכו על פני פרק זמן ארוך.

האם הקורס המזורז מתאים לכם?

הקורס כולל את הנושאים שמופיעים במסלול הרגיל של קורס הנהלת חשבונות. ההבדל הוא, כאמור, במשך הקורס. במקום מפגש אחד בשבוע מתקיימים כמה מפגשים וכך אפשר לסיים את הקורס הרבה יותר מהר, מבלי להתפשר על כמות הידע או האיכות שלו. התפקיד של מי שעובד בתחום הנהלת החשבונות חשוב מאד ויש לו לא מעט אחריות וסמכויות, לכן חשוב שהקורס, בין אם הוא קצר או ארוך יהיה מקיף ויסודי ויכלול את כל הנושאים שבוגרי הקורס חייבים לדעת בטרם יקבלו את תעודות הסיום וייצאו אל מקומות העבודה החדשים שלהם. ברוב המקרים, קורס מזורז בהנהלת חשבונות מתאים למי שחשוב לו שלא לבזבז זמן ולהתחיל לעבוד כמה שיותר מהר.

אילו תכנים נכללים בקורס?

הקורס כולל מגוון רחב של נושאים ותכנים מעולם הכלכלה, החשבונאות והפיננסים, תוך שילוב של תכנים תיאורטיים המעשירים את הידע ושל נושאים מעשיים המשקפים את העבודה של מי שיעסוק הלכה למעשה בתחום הנהלת החשבונות. בין נושאי הלימוד ניתן למצוא תכנים הקשורים למוסדות המיסים של המדינה – מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי, סוגים שונים של עסקים, מושגי יסוד מהותיים מעולם הבנקאות, הכלכלה והחשבונאות, חישובי רווח והפסד והכנת ביקורות תקציב לגופים שונים ועוד.

בצד המעשי ניתן להתרשם מלימוד של תוכנות מחשב שאתם עובדים מנהלי חשבונות בשוק העבודה וכמובן שהלימודים כוללים גם התנסויות מעשיות בתוכנות אלה. ההבדלים בין התוכנות וההתאמה של התוכנה לסוג או לאופי העסק נלמדים אף הם. אין ספק שמסלול הלימודים המזורז מתאים מאד לכל אחד שאלמנט הזמן מהותי עבורו ובזכות מסלול זה הוא יכול ללמוד מקצוע חדש תוך פרק זמן קצר ולהשתלב בשוק העבודה במהרה.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב