ראשי » מאמרים » רוצה ללמוד בקורס ניהול רכש ולוגיסטיקה?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

רוצה ללמוד בקורס ניהול רכש ולוגיסטיקה?







עולם הרכש, הלוגיסטיקה וניהול המלאי עבר שינויים רבים בשנים האחרונות וכבר מזמן אין לקשר בין תחום זה לעולם המחסנאות של פעם. מנהל רכש ולוגיסטיקה אחראי על מגוון עצום של תחומים בארגון או בחברה ויש לו אחריות כבדה המוטלת על כתפיו. עובדי המחסן כיום כפופים למנהל הרכש והלוגיסטיקה שהוא זה בעל הראייה המערכתית הרחבה ולו יש את היכולת לקבל החלטות שונות המשיקות בין תחום הלוגיסטיקה בארגון לבין נושאים אחרים – כלכלה ופיננסים, ניהול הזמנות של לקוחות, שינוע, שילוח ועבודה מול ספקים, כמו גם העברת מוצרים או פריטים בין מחסני החברה השונים.

קורס ניהול רכב ולוגיסטיקה הוא הקורס המתאים ביותר על מנת להכין את התלמידים לקראת עבודה מאומצת ומאתגרת בעולם הלוגיסטיקה. אין זה חריג כיום לראות מרכזי אחסון עצומים בגודלם של חברות המציעות שירותי אחסנה, שינוע וניהול במקום שחברות או ארגונים גדולים יעשו זאת בעצמם. חברות אלה מתמחות במתן פתרונות לוגיסטיקה המותאמים לכל חברה ולכל לקוח ובכך שהן מעסיקות מנהלי לוגיסטיקה מוסמכים ומצטיינים – הן מציעות שירות לא פחות ממעולה עבור הלקוחות שלהן, ללא קשר לגודל העסק או לתחום העיסוק שלו.

למי מתאים לעסוק בתחום של ניהול רכש ולוגיסטיקה?

קורס רכש ולוגיסטיקה כולל מגוון רחב מאד של תחומים הקשורים הן בתעשייה המסורתית והן בהתנהלות ותרבות ההייטק. אדם המעוניין להיכנס לתחום, עליו ללמוד אודות המערכות הממוחשבות שאתן עובדים בתחום זה כיום ועליו להיות בעל כשרון לראות פרטים דרך זווית רחבה הכוללת כמה מחלקות של הארגון. מכיוון שמנהל הרכש והלוגיסטיקה מרכז תחת תחום אחריותו נושאים רבים שאינם קשורים ישירות לרכש – עליו להיות בעל יחסי אנוש מעולים, מה שיעזור לו לתת מענה לכל בעל תפקיד אחר בארגון ששירותי הלוגיסטיקה נדרשים עבורו.

מה לומדים בקורס?

בקורס נלמדים תכנים שונים ומעניינים בקשורים לתרבות ארגונית, קשרים בין מחלקות שונות, ניהול מו”מ עסקי ושיווקי, שימוש במערכות המחשב והתאמה של אלה לצרכי הארגון והמרכז הלוגיסטי שלו, ניהול הזמנות מקומיות או בינלאומיות, בקרה וניהול של צוות עובדים, האצלת סמכויות וחלוקת תפקידים, תכנון אסטרטגיית רכש ואספקטים שונים של ניהול, אבטחת איכות, התנהלות מול ספקים ולקוחות, תחום המשפט המסחרי (ניהול וניסוח חוזים, למשל) ועוד. מנהל רכש ולוגיסטיקה נחשב למנהל בכיר בארגון, שכן יש לו אחריות רחבה וסמכויות רבות. הוא יהיה שותף מלא לתהליכים רבים שסכומי כסף רבים קשורים בהם ודעותיו תיחשבנה ותישקלנה בכובד ראש.

נשמע לך כמו העיסוק המושלם עבורך? אפשר להירשם לקורס עוד היום!

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב