ראשי » מאמרים » לימודי הנהלת חשבונות, מה עושים עם זה?

ההרשמה בעיצומה

זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב

קורסים בתחום זה

לימודי הנהלת חשבונות, מה עושים עם זה?







אם אתם מחפשים מקצוע יציב ומבוקש, שיכול להוות כרטיס כניסה לעבודה במשרדי ממשלה ולחברות גדולות ולאפשר לכם להרוויח משכורות נאות, אולי כדאי לכם לשקול לימודי הנהלת חשבונות. שניתן למנהל החשבונות יש תחומי אחריות רבים, ביניהם: הכנת תשלומי צ’קים לספקים, הנפקה של חשבוניות ורישום חשבוניות, תיאומים עם בנקים, הכנה של משכורות לעובדים, גביית חובות לארגון או לבית העסק, זיכוי מיסים, מסמכים של הפקדות בבנקים, הצעות מחיר של נותני שירותים, מעקב אחר הכנסות והוצאות, חלוקת ההוצאות, ייצוג מול רשויות המיסים, עבודה עם מערכות מידע כמו חשבשבת ופעולות נוספות.

עבודתו של מנהל החשבונות דרושה לכל עסק, חברה או ארגון כבר בשלבי התחלת פעילותם. מכיוון שכל עסק זקוק למנהל חשבונות יש ביקוש ניכר למנהלי חשבונות ולרוב קל יחסית לאנשים שסיימו את לימודיהם להשתלב בעבודה בתחום.

מעוניינים ללמוד את התחום ולעבוד בתור מנהלי חשבונות?

הביקוש הרב למנהלי חשבונות גורם לאנשים רבים ללמוד את התחום ולרכוש מקצוע מבטיח לחיים. אם אתם מעוניינים ללמוד הנהלת חשבונות תוכלו למצוא מגוון מוסדות לימוד שמציעים לימודים בתחום. אולם, חשוב שתדעו שהמקצוע לא מתאים לכולם מאחר שמנהל החשבונות צריך להיות אדם מסודר, סבלן, יצירתי, שיטתי, בעל יכולות חשיבה אנליטיות, בעל כושר התמדה, וגם ישר ואמין, משום שהוא נחשף למידע רגיש כמו משכורות והקלות מס.

מנהלי החשבונות נחלקים למנהלי חשבונות מסוג 1+2 – אשר מתעסקים עם לקוחות וספקים ומסייעים לבעלי מקצוע שנמצאים בדרגה גבוהה מהם; ומנהלי חשבונות מסוג 3 שמתאימים לעסקים קטנים; מנהלי חשבונות מדופלמים שמתאימים לעסקים מורכבים; ויועצי מס שיכולים להחליף את רואי החשבון.

מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות ובאלו מקומות עבודה ניתן להשתלב לאחר סיום הלימודים?

במסגרת הלימודים רוכשים סטודנטים להנהלת חשבונות ידע בתחומים רבים, ביניהם: תיעוד, מאזן בוחן, רישומים מתוקנים, עבודה עם מערכות ממוחשבות כמו חשבשבת, רישום כפול, שילוב של נתוני שכר, תורת המסחר, דו”חות רווח והפסד, חשבון מאזן, חישוב פחת, חישובי ריבית, יחס ופרופורציה, טורים חשבוניים, ביטוח לאומי, מיסים ונושאים נוספים. עם סיום הלימודים מקבלים הסטודנטים תעודה של מנהל חשבונות, התעודה ניתנת ממשרד התעשייה, התעסוקה והמסחר או ממוסד הלימודים. בשלב זה יכולים המחזיקים בתעודה להשתלב בעבודות מגוונות בחברות, בתי עסק וארגונים, לעבוד בתנאים נוחים ולקבל משכורות יפות. כמו כן, יכולים הסטודנטים שמחזיקים בתעודה של מנהל חשבונות להתפתח בתחומם וללמוד ניהול עסקים, ראיית חשבון או ייעוץ מס – דבר שיאפשר להם להרחיב את אפשרות התעסוקה: להשתלב במשרות נוספות וליהנות ממשכורות גבוהות יותר.

* המכללה שומרת לעצמה את מלוא הזכות להוסיף ימי לימוד, לשנות חלק מתכני הקורס והרכב המרצים, עפ"י שיקול דעתה המלא ובהתאם להתקדמות הכיתה, תוך הקפדה על היקף שעות הלימוד.
זה הזמן שלך ללמוד מקצוע!
מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ או רישום:
 מאשר/ת את תקנון אתר מישלב